Ziadost o pomoc s vahami/tenzometrami

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Prosinec 11 10:21:16 CET 2009

Dobrý den,

váhy docela umíme, předejte prosím mou adresu, uvidím, jestli budu umět
poradit. (papouch@papouch.com )

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, December 10, 2009 9:31 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Ziadost o pomoc s vahami/tenzometrami

Zdravim vsetkych,

dostal som mailom ziadost o pomoc od postgradualneho studenta (zjavne
ne-elektronickeho odboru), ktory hlada niekoho kto by mu poradil s
tenzometrami resp. elektronickymi vahami. Doteraz sa pokusal pracovat s
niecim vybastlenym z komercne dostupnej vahy, podla jeho popisu vsak zrejme
potrebuje mat moznost upravit software podla jeho potrieb.

Kedze ja v tejto oblasti nemam vobec ziadne skusenosti, sprostredkuvavam
tymto jeho ziadost ctenemu kolegiu odbornikov na hw-liste.

Dakujem,

wek