OT: progamovani pro win32

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Prosinec 11 10:02:56 CET 2009

Presne takhle se projevuje, kdyz neuvolnujete nejake GDI objekty.
Takze jeste jednou zkontrolovat parovost DC, jeste jednou overit, ze
kazdy vytvoreny objekt zrusite (i v pripade chybovych vetvi a podobne)
Nevim zda jsem vas zapis pochopil spravne, ale mozna v tom mate chybu
(ze rusite co vam nepatri a nechavate co jste vytvoril). Spravne ma
byt:
HANDLE hNew = CreatePen (...); //nebo jina create fce
HANDLE hOld = SelectObject (hDC, hNew);
//tady neco delam jak muzu....
//...
//tady uz s tim hNew nepotrebuji pracovat
SelectObject (hDC, hOld);
DeleteObject (hNew);

Je to pro prehlednost bez chybovych kontrol...
S pozdravem,
Marek