OT: progamovani pro win32

Hynek Sladky econf@centrum.cz
Pátek Prosinec 11 09:52:38 CET 2009

Zdravim,

mam problem s nalezenim chyby ve vlastni win32 aplikaci...

Chyba se projevuje tak, ze pokud je aplikace spustena a stale se
prekresluje obsah okna, po urcite dobe se nejak docasne zablokuje
prekreslovani vsech oken, zacne se pouzivat jen systemovy font a po
dalsi chvilce to vypada, ze se uz nic neprekresluje. Pokud svoji
aplikaci ukoncim Alt+F4, tak vse zas funguje normalne.
Myslim si, ze tam bud neco nezaviram nebo nevracim spravnou hodnotu, ale
nemuzu najit, co by to mohlo byt. Kontroloval jsem parovost GetDC a
ReleaseDC, pouzivam tam konstrukci DeleteObject (SelectObject (...,
CreatePen (...))) nebo ...CreateFont () nebo ...CreateFill()
Vsechny tyto konstrukce jsem prevzal z nejakych webovych stranek, tak
nevim, jestli nemuze byt problem v nich.

Diky za kazdy namet.
Hynek Sladky