Vypocet maticoveho multiplexu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 10 22:18:25 CET 2009

Aha. No, neviem, ci niekolko desatin voltu bude stacit prudovemu zdroju.

Ale nebola nahodou rec o tych texasovych shiftoch, nahodou? Tie su open drain.
No, mosfet v saturacii funguje ako odpor, to ano, ale neviem ci by som sa chcel spolahnut na ich homogenitu, na homogenitu ubytkov na LEDkach a na zanedbatelnost ubytkov na drahach; najma ak sa bastli.

wek