Vypocet maticoveho multiplexu

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Prosinec 10 21:38:32 CET 2009

>Odpory netreba, lepsie je nejaky spinany zdroj na nieco cez 2V.

Ja by som to nerobil. Ja by som radsej zhanal tie IO s prudovymi zdrojmi. Aj ked odkuria cast elektriny.

>A este
>odporucam zahrnut do navrhu hw clen, ktory zakaze vystup budicov, ked
>prestanu chodit clocky. Inak pri debugovani multiplex zastane a
>svietiace ledky sa odporucaju tiez :-)

Ano, z toho obdobia vyvoja, ked na displayi robil jeden studak (inak vzhladom na kratkost casu ktory na to mal, a vzhladom na neprimeranost ulohy, ktoru som mu pridelil, celkom sikovny), sme mali v zasobe dost takych "kociek" co mali povypalovane tu dobku, tam riadocek... ;-)

wek