Zhoreny elektronicky predradnik - intermezzo, 3. dejstvo a finale

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Čtvrtek Prosinec 10 08:23:35 CET 2009

Aj ja nieco na povzbudenie:
Dali sme si vyrobit svietiacu reklamu. Text poskladany z ohybanych trubic.
Dodana reklama svietila strasne. Segmenty mali roznu intenzitu, niektore
poblikavali... hroza.
Po case (myslim cca den) to svietilo bez vady.