gelove aku

Rollfree rollfree@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 10 00:32:24 CET 2009

To zni dobre. Ten operak pak ma predpokladam druhe
napajeni pres diodu z druhe strany (tj. z vystupu).

Diky.
rollfree

*****************************

Od: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>

Mam, ale s obycejnym TL08x a jinym fetem (na mensi proud). Protoze v
pripade meho pouziti to muze byt bez napajeni tydny i mesice a tak by se
ten akku stejne vybil, upravil jsem to tak, ze ten odpojovac podrizne
napajeni i sobe a kdyz fet vypne, odpoji napajeni i operaku.
Ma to nechtenou ale pro muj pripad zajimavou funkci, ze se to vlastne
"zapne" az po pripojeni sitoveho zdroje. Spotreba samotneho odpojovace
me nezajima, protoze z toho akku beru pres 300mA.
MH