gelove aku

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Prosinec 9 23:26:47 CET 2009

Gelovy aku staci nabijet zdrojem napeti max. 13,8V s omezenim proudu pro
pripad ze je aku uplne vybity.
Pouzivam LM1117 jako zdroj napeti 13,6V (na vstupu mam ale 15V) a proud
je omezeny na cca 200mA max. dvema na vystupu v serii zapojenymi
PTC30V4.6. Za nimi je jeste shottkyho dioda SK24A apod. proti zpetnemu
proudu.
Dale byste mel hlidat vybiti pod cca 10V nejakym odpojovacem, inspirace
treba http://www.zajic.cz/odpojovac/odpojovac.htm
Celkova cena nabijecky a odpojovace je tak 50Kc.

MH