Vypocet maticoveho multiplexu

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 9 15:52:16 CET 2009

Stejne at o tom premyslim jak chci tak mi z toho vychazi pouzit
expandery ala MCP23S17 (stoji 50Kc a staci mi dva pro 64 sloupcu), ktere
maji 16 portu a muzou viset vsechny na SPI z MCU. Vzniknou z toho pak
nezavisle moduly po 16 sloupcich a 9 radcich, kam privedu jen napajeni,
SPI a devet radkovych linek. Muzu je kaskadovat co srdce raci.

Navic je budu moci budit po radcich tedy vyrazne lepsi podminky pro
multiplex - nasackuju tam rozsvicene vsechny sloupce a jen k tomu zapnu
odpovidajici radek.

Radek Vicek