*SPAM* Re: Po obnovení el. padne jistič

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Prosinec 9 13:30:24 CET 2009

Ja jsem asi fakt zabrzdenej - preci pokud ma nekdo potrebu spinat vetsi
prikon tak si koupi jine rele, ktere to snese ne? Ja jsem jen uvedl
konkretni priklad toho co jsem zrovna vcera vestavoval do zdroje. Nikde
jsem nepsal, ze si tohle konkretni zarizeni ma tazatel zapojit na
zpozdeni nabehu PC ucebny se 100ks PC pracovist.

V tom zarizeni jsou tusim dva 11W odpory 27R paralelne lze je rozpojit a
vyuzit jen jeden nebo jako dve ruzne sekce.

Jinak si myslim, ze vetsina zdroju se po te 1.5s uklidni a chova se
dosti zpusobne, takze bych se nejakych brutalnosti prilis nebal.

Rozhodne mi tohle prijde jednodussi reseni nez do kazdeho spotrebice
montovat pozistor.
Pokud by to uz nekdo nevyrabel tak to proste vezmu a dam do krabice a k
tomu nejake signalni traficko 24V/2W a jedna snura dovnitr a zasuvky ven.

Radek Vicek