dvd rekordery

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Prosinec 9 13:29:48 CET 2009

On Wed, 9 Dec 2009, "Ing. Libor Konečný" wrote:

> Chlapci  zlati, ale co mam koupit ?
> LG s 320GB, Samsung z 250GB a nebo panasonic se 160 GB , potrtebuji malou
> hlucnost, a jednoduche ovladani, nic vic.
> LK

Haha. Panasoniky byvaji tiche - kdyz jsme si to LG koupil a zdalo se mi
hlucne  tak mi kolega ukazal Panasonika (cca 4 roky zpet) a ten nebyl
skoro slyset, takze je to u nich asi dost bezna vlastnost.

A jednoduche ovladani ? - na to rovnou zapomente, to je vse na jedno
brdo. Jak se pustite do programovani nahravani nebo editace nahraneho
titulu tak holt se to musi projit a namackat. To se snad ani zjednodusit
neda.