Re: Re: Re: Po obnovení el. padne jistič

jan.smrz@email.cz jan.smrz@email.cz
Středa Prosinec 9 12:38:37 CET 2009

Dekuji vsem za odpovedi. na termistory ve zdrojich se jeste muzu podivat, ale verim, ze ty jsou v poradku. Tyto pocitace maji totiz tu vlastnost, ze po pripojeni napajeni se jakoby na 1 sec zapnou a pak prepnou do standby.

Dekuji za tip na hledani casoveho rele. Ja to hledal spise kombinace slova zpozdeni a tam jsem moc neuspel. Zatim to poresim timto, coz by melo jit jednoduse namontovat do zasuvky (http://www.elektro-paloucek.cz/casovy-spinac-smrb-multifunkcni-rele-p-14215.html?products_id=14215) a az bude cas tak zkusim zkontrolovat ty PC zdroje.

J.S.