RE: Po obnovení el. padne jistič

jan.smrz@email.cz jan.smrz@email.cz
Středa Prosinec 9 09:50:50 CET 2009

Mam doma podobny problem (pripojeni par pocitacu + monitory), rad bych ale jistic zachoval. Neda se koupit nejaky zpozdovac zapnuti, ktery by mi pripojene zarizeni postupne pripojil? Bohuzel ted nemam prilis casu na stavbu (ac je to jednoduche), tak bych privital hotove reseni a nic jsem zatim nenasel.

Dekuji,

J.S.