Doporucte tranzistor MOSFET pro LED driver?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Prosinec 8 20:23:00 CET 2009

Ja pouzivam IRLL2705 55V, 3.8A,  40mOhmu v SOT223 , cena cca 7Kc
http://www.irf.com/product-info/datasheets/data/irll2705.pdf

Tom

>Koupil jsem klubo pasu s RGB LED + nejake samostatne 5W RBG LED diody
a chystam se pro to spachat driver.
Protoze to ma byt na svetlo rad bych dosahl max zivotnosti a max ucinnosti.
Vidim to na 8bit PWM pri teto prilezitosti se chci zeptat na par drobnosti.

1. Jiz drahnou dobu cumim do TME a snazim se najit nejvhodnejsi tranzisoty,
ale na jejich webu to je pomerne obtizne. Muzete mi doporucit N-MOSTET
v co nejmensim pouzdru SOT223, IPACK, v nejhorsim DPACK s co nejnizsim
odporem v sepnutem stavu , ovladani TTL ci lepsi , spinane napeti 2-15V
proud do 2A.

2. Ma z hlediska zivotnosti LED cenu resit nejakou indukcnost nebo kapacitu
mezi tranzistor a ledky?

3. Jak se spravne resi instalace LED pasu, ze spodu je 3M lepici paska
tak si rikam, ze to nalepim na nejaky Al pas, ale co 10cm je pajeci
oko a na prvni pohled to vypada, ze se to musi pri prilepeni na kov
zkrastovat?

Dekuji

WS