Odsávačka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Prosinec 8 19:35:22 CET 2009

Nj to mě nenapadlo s tím zdrojem - pár jich doma mám (PC zdrojů) a něco
jsem tam i odpajoval a vše bez problémů. Prostě když si tam dáte 400 C
tak odsávačka rychle nataví cín a vcucne ho dříve, než se stačí začít
nahřívat ta rozlitá měď. Ale tak to jsou "jen" jednostranné desky.
Nicméně zatím odsála vše co bylo třeba a IMO si poradí prakticky s čímkoliv.
Vše co jsem psal tak platí pro 1,5 mm trysku, ale ta se dá samo měnit
(je to vhodné i na čištění).
Negativa jsou dvě - když se odpajuje ve "stísněných prostorách" tak se
tam odsávačka nevejde (typicky při opravách, když není vhodné to
zařízení úplně rozberat). A pak cena - ale tak kvalita halt něco stojí.

OH

Glajc Pavel napsal(a):
> S tím nastavováním teploty se mi to líbí, tohle by mne asi nikdy nenapadlo...
> Prokov ve velké ploše - zcela běžně ve spínaných zdrojích , v měničích třeba kondík, kterej má zespodu mínus a shora plus vyndat ho - někdy horor. Dost často bývá i brouk měniče posazený v rozlité mědi. Např. zdroje s TNY255, jestli jsem teď nepopletl to číslo. Brouci, kde se nožičky používají k přestupu tepla do desky, v televizích různá TDAčka s chladičem.....
> Zatím to vypadá docela lákavě, asi si ji zkusím na nějaké předváděčce.
> Má nějaká vyložená negativa?
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |