Internetové rádio

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Úterý Prosinec 8 18:21:31 CET 2009

Sežeňte si router s PCI (PCI expres) sběrnicí nebo SATA konektorem nebo miniitx s jiným procesorem než x86 kompatibilní :-(. Nevím jak dnes, ale před dvěma lety v nemožné. Z mého pohledu atom na jednotku výkonu má ještě moc velkou spotřebu, je to dáno architekturou.

Tady bych hledal rozdíl, prostě si nevyberete. Poslední zařízení, které se mi jakž takž líbilo bylo postavené na GeodeLX ale to umřelo a Army jsem ješte v miniITX neviděl.

MiniITX, nebo spíše nanoITX založené na geodě (či ARMu) by mělo všechno co chcete a spotřebu do 9W i s NB diskem či CF kartou.  Ale jestli se to dá ještě/už sehnat, nevím.