RE: Internetové rádio

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Prosinec 8 17:03:29 CET 2009

Dělal jsem na Asus WL500gP a oproti normálnímu linuxu na miniITX desce je
rozdíl propastný. Ty krabičky mají především naprosto zoufalý výkon a
nedostatek paměti, takže rozjet tam víc věcí v podstatě nejde. Kombinace
typu webserver + mailserver + fileserver je prakticky neřešitelná nebo tam
pak půlka věcí nefunguje.