OT hwlistovica, was Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

mido midosk@gmail.com
Úterý Prosinec 8 01:14:52 CET 2009

      Zdravim,
   mna ste tu asi moc krat nevideli, ale som zato staly "citatel" a ked tak
silou mocou chcete niekoho noveho (dokonca si ani nemusim menit peniaze) tak
by som sa hadam aj pridal, ked nebudem v tom case prepotrebny v praci :))
          michal