[OT] Kvalitni usporne zarovky IKEA

Juraj Michálek michalek.jm@gmail.com
Pondělí Prosinec 7 23:22:56 CET 2009

Podobne sa mozem pochvalit usporkami TESLA Stropkov. Trubice su od GE,
proklamovana zivotnost 12 rokov, cena novej 11W cca 450SKK, mal som aj 23W
ale svietila horsie ako 100W ziarovka a podarilo sa mi ju nechtiac rozbit.
Kupovali sme ich okolo r 1998. Musim pochvalit kvalitnu suciastkovu zakladnu
a ciste prevedenie elektroniky, na com vsak asi cela vyroba stroskotala.
Boli proste prilis drahe. Tiez nabiehali velmi pomaly, cca 5 min. Vnutri
okrem drotoveho predradneho odporu v serii s poistkou aj termistor.