Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Pondělí Prosinec 7 22:33:15 CET 2009

Nazdar,

nesledoval som celkom toto vlakno, tak ak to tu uz padlo ...
Mozno nieco najdes tam:
http://www.elron.sk/sortiment/cid/1140601.xhtml
alebo musis mat dobry pausal, lebo kym obtelefonujes tychto tu:
http://www.svetlo.sk/zobraz.php?viazesa=6&zameranie=4

Slavo T.