Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Pavel hw@itherm.cz
Pondělí Prosinec 7 22:31:54 CET 2009

Pokud by to bylo v nejaky dostupny termin, tak bych klidne dorazil.
Pripadne nekoho do auta pribral (pojedu z Breclavi, pripadne Brna)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 07, 2009 10:27 PM
Subject: Re: Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Sme sa s Milanom prave vyjadrili, nie? ;-)
(a dufam, ze Milan nebude zbytocne benzin sam palit...)

Kazdy si povinne donesie nejaky moderny usporny zdroj svetla, ktory potom
mozeme ritualne rozmlatit do najblizsej popolnice... :-)

By mohli byt aj nejaki novi ucastnici, pripadne aj spoza hranic, by som bol
naozaj rad...

wek