IP kamera s vysokym FPS a rozliseni

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 20:40:06 CET 2009

Nic co by dneska neumeli uz jsem posilal odkaz
http://www.visionresearch.com/
Phantom v710
1280x800/7530fps :-D
Mensi rozliseni umi az 1.400.000 fps :-D
Jinak jsou tam nadherne videa na pokoukani.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 07, 2009 8:24 PM
Subject: RE: IP kamera s vysokym FPS a rozliseni

Nebylo by vice informaci o aplikaci?
Pri montazi kamery na stroj se pouziva ovladani zaverky synchrone s cyklem
stroje
(tj. jeden cyklu stroje, jeden snimek)
a 200 cyklu/sec se mi zda trochu moc.

Dale me zajima, jak se tyto data budou vyhodnocovat, jelikoz analyza obrazu
pri 200FPS v HD neni vubec trivialni zalezitost.

Ale mozna jsem vubec nepochopil zamyslenou aplikaci :)

V kazdem pripade dejte vedet, jak jste dopadl.

Slavek

PS: Na strojni videni maji oddeleni u SICku, nebo brnenska CAMEA
http://www.camea.cz/