Programátor 87C51

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 19:20:49 CET 2009

Mel by to umet Willem Eprom, je tam nejaky i87x51.
Ovsem je otazka zda je pro Vas konstrukce Willema jednoducha...
KM

bylo:
Prosím o nasměrování na nějakou konstrukci jednoduchého programátoru pro
starší CPU 87C51, klidně i jednoúčelového jen pro tento typ. Hodinu jsem teď
Googlil a nic, výsledkem jsou jen programátory na 89C...., jediný všude
zmiňovaný je Tinyprog, podařilo se mi k němu stáhnout software, nikoliv však
schéma.

Pseudorady typu "nepoužívejte 87xx, když je tu 89xx" si prosím odpusťte :-)

Díky, Petr