Re: [OT] Kvalitni usporne zarovky IKEA

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pondělí Prosinec 7 15:01:20 CET 2009

Mam to podobne, jen taham pouze 12V respektive cca 13V, trafo mam toroidni, nejvetsim problemem jsou svitidla, preci jen zde jsou nejake esteticke pozadavky, zatim to mam je v podhledu. Na chodby to asi budu resit samo vyrobou z kartacovaneho nerezu v kombunaci s mlecne matnym sklem.  Lampicky na stenu ci jina svitidla jsem zatim nedoresil .

Jirka

>Já zrovna stavím a mám to vymyšlené tak, že světelné okruhy budu moct tahat
buď z rozvaděče (230W pro žárovky) nebo z tech. místnosti kde bude 3f trafo
na jádru z orientovaných plechů + usměrňovač. Kde budou ledky, tam půjde 24V
DC. LED žárovky pochopitelně nejsou řešení, když to má opravdu svítit. Chce
to výkonové ledky, dobře vyřešené chlazení + řízení proudu a svítidlo ani
nemusí být rozebíratelné :-) Sice věřím i v rozumnou spolehlivost spínaných
zdrojů :-) ale pokud dělám centrální zdroj pro celý barák, tak na dobře
jištěném trafu opravdu nemá co odejít a účinnost je určitě větší.
Jinak myslím že vám v té ledžárovce neodešly ledky, ale blbě udělaný zdroj.

Anděl