Re: Po obnovení el. padne jistič

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Prosinec 7 12:32:42 CET 2009

 7.12.2009, 12:27:38

Dulezite je, jak jsou ty draty tluste. Jestli to jsou 2,5, tak je 10A
jistic akorat a krom vymeny za "C" se toho moc delat neda. Pokud jsou
nahodou draty 4mm2 tak by tam 16A slo, ale zase si tim mozna rozhodite
koordinaci jisticu, tzn. jistic nebude vypadavat tak casto, ale kdyz uz,
tak vypadne zaroven i hlavni jistic nekde na chodbe.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz