Zhoreny elektronicky predradnik - 2. dejstvo

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pondělí Prosinec 7 07:52:52 CET 2009

Ja jsem par menádu k zarivkam opravoval a casto je spatny kondik v rez. obvodu zarivky. Tedy ne primo kapacitou, ale zrejme snizenym pruraznym napetim. Vymenil bych tedy asi oba svitkace.

Par použitych predradniku doma mam. Tusim ze 15W Osram tam také bude. Mohu udelat pro zajimavost fotku vnitrku. Pocitam, ze ty dnesni predradniky budou "optimalizovane" jeste vice.
Petr