Odsávačka

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Prosinec 6 18:18:08 CET 2009

IMO není odsávačka blbost, ale chce to něco pořádného. Kdysi jsme měli
takový nějaký levný noname (stolní provedení) a i to trochu fungovalo,
ale pak se to začalo rozpadat (bylo to skoro celé plastové) a hlavně to
bylo věčně ucpané. Teď máme Wellera a to je jiná káva. Funguje na
všechno - velké součástky, prokovy (je potřeba posunout tu nožičku
jakoby doprostřed a nahřát a až teprve pak odsávat), integráče a navíc
se snadno a prakticky čistí (u odsávačky velmi důležité). 1,5 atm tedy
nedá (spíše tak 0,5 - 1), ale to co dá, tak stačí. Bohužel cenově je to
někde trochu jinde.

OH

Glajc Pavel napsal(a):
> Na jednostranné spoje jsou to rozhodně vyhozené peníze. Mě stála nějakých 6,5k, kupoval jsem ji někdy 95-97.
> Dneska bych to za ni rozhodně nedal. (Osobně tak do 5k). Odsávačka je z principu blbost. Z vlastní zkušenosti vím, že aby se dostal cín z těsného prokovu je potřeba min 1,5at v trysce 1mm lhostejno kterým směrem, pomineme-li rozstřik cínu po desce. Na to žádná odsávačka nestačí i kdyby šla do absolutního vakua. V praxi odsávačky chodí na nějakých 500mmHg a to je jen třetina požadovaného.
> [...]

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |