Servisni manual ke kamere Panasonic NV-M10

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Neděle Prosinec 6 12:05:32 CET 2009

Zdravim, nemate nekdo servisni manual ke kamere Panasonic NV-M10? Jedna se o
velkou VHS kameru kolem roku 90, jednu tu mam a i kdyz celkem chodi, rad
bych se dozvedel neco o nastavovani a mericich bodech, bodnul by i popis
konektoru.

Je to sice "vykopavka", ale sveho casu se pouzivaly i v malych studiich, ten
obraz z ni ma uplne jiny charakter nez z dnesnich digitalnich prisernosti -
a kupodivu je jiny i nez stare VHS-C a podobne amaterske vyrobky (predevsim
hladina sumu je neporovnatelne nizsi, taky maloktera rucka ma objektiv se
svetelnosti 1:1.2, takze i hloubka ostrosti je jinak atd.), takze bych ji
rad zachoval a tu a tam i pouzival.

Vim, ze se da service manual tu a tam u nekoho jako reprint na eBay koupit,
ale jednak to porad jeste neumim, druhak tenhle druh obchodovani (stahnu
nebo oskenuju a prodavam tisk z laserovky za puvodni cenu) opravdu podporuju
jen velmi nerad.

Pavel Kutina