Vystup u cidel Sick

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 6 09:33:21 CET 2009

Vy to stale nechapete co bylo mysleno tou "suchou vodou"?

Ja Vase vysvetleni chapu na co vsechno je to a neni dobre a jak to
zapojit. Ale jde prece o jasnou terminologii - kdyz napisu ze potrebuji
open collector tak mi nemuze nekdo vysvetlovat, ze vlastne potrebuji
uplne neco jineho co je take OC, ale jen je tam navic jeste pull-up!!

To, ze se to tak obvykle nebo neobvykle pouziva je vec jina. Navic z
tech DS se opravdu clovek nedovi jestli je tam pull-up (a jake hodnoty -
evidentne hodne mekky kdyz delic vychazi takto 24V-R?-6V-1k2-5V) na
ktery muzu povesit primo zenerku a nebo je tam horni tranzistor, ktery
tou zenerkou odvarim.

--
S pozdravem
Radek Vicek