Vystup u cidel Sick

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 5 23:23:59 CET 2009

No ja si uvedomuji, ze to je delane na ledacos jineho nez MCU, ale prave
proto jsem chtel pravy nefalsovany open collector a ne open collector,
ktery neni tak uplne open. :-(

Zenerky jsem tam uz dal, ale radost z toho nemam. Klasicke reseni s
optakama je na tohle zbytecny luxus - je to male autonomni reseni, kde
nejde o zivot.

--
S pozdravem
Radek Vicek