SENCON DVBT DVD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Prosinec 5 21:53:01 CET 2009

Je to SENCON nebo SENCOR? DVD přehráváče (a settopboxy) obvykle uměj
přehrát AVI se zvukem ve formátu MP3, ale s jinými formáty je někdy
problém, např. AC3 apod.

AVI určitě jde překonvertovat, například programem Virtualdub - dá se
vybrat kodek pro video i pro audio, v tomhle případě bych u videa
vybral "direct stream copy" a u audia "full procesing mode" (defaultně
je to naopak), pak už jen vybrat kompresi MP3 a uložit soubor.

Pavel Kadečka.