Sitova zasuvka na plochy kabel

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Čtvrtek Prosinec 3 21:16:30 CET 2009

Dekuji za tip.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Patka
Sent: Thursday, December 03, 2009 8:55 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Sitova zasuvka na plochy kabel

Zdravim,

tohodle threadu jsem si dosud nejak nepovsiml, ale podobne zasuvky
jsme kupovali v Hadexu, kod L146, za 6,- Kc +DPH

http://hadex.cz/prodluzovacky-flexa-ochrany--vidlice-zasuvky-a-pole-230V-sty
le-dettab-order-nazev-page-2

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator