Re: Stolni frezka MF70

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Prosinec 1 21:15:22 CET 2009

jezisi dynamicke razy

Vykresy snad se mi je podari dat do konce roku do kupy a nekde vystavit.

Pokud jde o vreteno tak jen ve zkratce.
Kdyz se nad tim clovek zamysli tak pro vrtani potrebujeme otacky radove stovky /min pro frezovani podle nastroje rekneme od
2000 - 20.000 pro gravirovani, ale klidne 50 az 60 tisic. Existuji motory a reseni, ktere to dokazi pokryt , bohuzel cenove se pohybujeme v cene noveho auta.
Kdyz to vezmeme z duhe strany tak nejlevnejsi reseni je pouzit neco jako minidril ci motor z truhlarske rucni frezy, vlepsim pripade neco jako http://www.kress-elektrik.com/Power-tools.71+M55664b539db.0.html?&tx_commerce_pi1[catUid]=20&tx_commerce_pi1[showUid]=33
cenove od par stovek do 5000 kc, bohuzel vrtat se s tim neda tedy na male otacky neda a na gravirovani to opet neni.
Pro predstavu profi vreteno , ktere neumi gravirovat http://www.bzt-cnc.com/product_info.php/info/p453_Fraes-Spindel-2-2KW-380V-24000-rpm-.html cena pres 4000Euro
Pro amatery, kteri to mysli vazne asi lze doporucit neco jako http://www.3dcnc.extra.hu/vretena/vretena.htm + menic a pro gravirovani druhy motor. Pokud se opet podivame do ciny tak to lze i levneji.
Dalsi moznosti je pouzit nejakou prevodovku, ale zvlaste vysoobratkove prevody vyzaduji solidni strojni zazemi, to proste na kolene neudelate. Tolik na uvod, samostatnou kapitolou jsou klestiny atd. ale to az priste.

Pro predstavu ce se pak da delat par odkazu
 http://www.3dcnc.extra.hu/
http://www.gravirovanie.sk/
http://www.artcamjewelsmith.com/index.php/en/gallery
http://www.artcampro.com/gallery/gallery_index.asp
http://www.artcaminsignia.com/gallery/gallery_index.asp
http://www.artcamexpress.com/

Tom

>Vase povidani vyzera velmi triezvo a zda sa, ze mate naozaj vsetko do
detailov premyslene.
Daju sa niekde pozriet obrazky Vasej konstrukcie frezky? Asi nielen mna
by zaujimalo aj povidani o vybere vretena.
Dakujem.

mp