LHC: obidva zvazky 1.18TeV

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Prosinec 1 20:41:05 CET 2009

 1.12.2009, 20:33:32

Pak by to ovsem nebyl LHC ale PHC.  :-)
Nejsem si ale jist ze dostatecne silny magnet je jedinym problemem
takove konstrukce.
Pokud prinutite letici castici s el. nabojem zatocit, tato pri tom
bude vyzarovat elmag. zareni, tj. stracet energiji.
Ted se dostavam do oblasti, kde uz jsou me znalosti nedostatecne, ale
je mozne, ze ono vyzarovani je tim vetsi, cim prudcej zatacite. Pak by
jste se mohl dostat do situace, kdy prilis prudkym zatocenim,
ztratite vic energie, nez ziskate jednim pruchodem urychlovaci
dutinou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz