LHC: obidva zvazky 1.18TeV

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Prosinec 1 15:38:55 CET 2009

Ja bych rekl, ze to chlapci z CERNu maji vymyslene nejlepe jak to jde, a rozhodne vse je necim oduvodneno.

Napriklad laicky si predstavuju, ze v rovnych usecich se castice urychli a pak jde uz konstantni rychlosti do zatacky. Protoze pokud si dobre vzpominam mg pole pusobi ruzny polomer zatacky pri ruznych rychlostech. Takze kdyby se urychlovalo v zatacce, muselo by vyrazne sloziteji menit mg pole, aby castice s nenulovym zrychlenim zatacku "vybrala".

Jakub Serych