Pouzitie laminatoru.

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Pondělí Srpen 31 16:43:59 CEST 2009

Zdravím. Potreboval by som nasledujúcu radu.Chcel by som vyskúšať výrobu
PCB pomocou prenesenia toneru z papiera vytlačeného laserovkou.Doteraz
som skúšal neúspešne zahrievanie pomocou žehličky.Nedávno tu niekto
doporučoval zahrievanie pomocou laminátoru.Najjednoduchšie laminátory
dostať lacno,tak by som si jeden za tým účelom kúpil. Problém je v
tom,že som laminátor nedržal ešte v ruke. Pri ich popise býva údaj,že
konkrétny typ je určený napr.pre hrúbku materiálu 0.8 mm a fóliu 125
mikrónov.Znamená to,že PCB s hrúbkou 1.6 mm + papier z laserovky cez
valčeky neprejde ? Alebo medzera medzi valčekmi sa dokáže prispôsobiť
(zväčšiť na potrebnú hrúbku) ? Díky za radu. Peter.

__________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4384 (20090831) __________

http://www.eset.sk