USB JTAG pro AVR

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Srpen 31 16:43:31 CEST 2009

Hezke odpoledne,

    ja stale doporucuji Presto, ale to pobezi jen pod Wine a to se
nechce. Je to ISP programátor a umi i JTAG, ale jen jako programovaci
cestu, debugovat takto nelze. Tedy mozna ze se v Asixu casem vytahnou a
take to pujde :-)

    Jinak programator od Limor (http://www.ladyada.net/make/usbtinyisp)
jsem zkusila objednavat na http://www.adafruit.com a tam to chce
registraci, ale jinak ten obchod vypada funkcni. Tedy ve FireFoxu pod
Windows XP. Objednavku jsem pochopitelne nedokoncila.

					Saša K. Svobodová