DLNA a TV Sony Bravia

Caloud Zdenek zdenek@comap.cz
Pondělí Srpen 31 16:10:45 CEST 2009

Koupil jsem PHILIPS, take s DLNA. Po pripojeni (ma to mit i wifi, ale jedu kabelem) lze sledovat filmy, fotky nebo poustet mp3 ze site. Mam serialy ulozene na disku pripojenem do routeru a lze je sledovat. Dalsi moznosti je NAS nebo treba PC, kde se vytvori "server" DLNA a tim se zpristupni video, foto a muzika do site pro DLNA zarizeni.

Zdenek

PS: Ale hned prvni, co bylo potreba udelat byla aktualizace SW, protoze se video z USB i ze site skubalo. Pak uz OK.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Serych Jakub
Sent: Monday, August 31, 2009 4:00 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: DLNA a TV Sony Bravia

Muj Samsung mel u sebe CD s aplikaci, ktera na Windows stanicich vytvori server (asi DLNA). Sice je to aplikace ze ktere se mi dela spatne, kdyz ji vidim, ale funguje to.
Moje TV prehrava hodne formatu DivX nevyjimaje, prohlizi to fotky, prehrava to MP3ky.
Zkusim se doma kouknout, jak se ta app jmenuje, da se myslim stahnout z webu Samsungu, tak treba by to na ni slo rozchodit....

Jakub Serych