DLNA a TV Sony Bravia

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Srpen 31 15:45:25 CEST 2009

Přátelé, nevíte někdo, k čemu slouží, resp. má sloužit DLNA u TV Sony
Bravia (typ KDL-40W5500) resp. u televizí obecně? Táta si koupil novou
televizi, která má mj. i ethernet port, tak jsme to o víkendu zkoušeli
a dělá to na mě dojem, že je to taková nafouknutá funkce bez
praktickýho využití.

Po chvíli hledání na internetu jsem se někde dočet, že by to snad
mohlo být dobré k prohlížení fotek uložených na PC (serveru) někde v
lokální síti, ale to se mi nepodařilo zprovoznit.

BTW, televize stála asi 30 litrů a neumí ani přehrávat filmy v DivX?
To se ty Japonci moc nevytáhli. Co víc, televize nepřehraje ani video
z foťáku Sony, přestože je to MPEG (v návodu k TV se píše, že by měla
umět přehrát MPEG1 - nezaspali tak trochu ty Japonci dobu?)

Pavel Kadečka.