nakup sluchatek po internetu

Vladimir Franek franek@skip.cz
Pondělí Srpen 31 15:08:51 CEST 2009

Zdravím,
zkusil bych se poinformovat na ČOIce, jakákoliv interní pravidla
nemohou být v rozporu se zákonem. Český tištěný návod
jste k nim dostal ? Jestli ne, tak není o čem mluvit a sluchátka
vraťte s tím, že nevíte jak je používat, popř. ČOIkou pohrozte.
             Vladimír

----- Original Message -----
From: "Kamil Rezac" <krezac@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 31, 2009 2:54 PM
Subject: OT: nakup sluchatek po internetu

Pekne odpoledne, cerstva zkusenost, me to nenapadlo predem overit,
treba se z ni nekdo pouci a nep(r)odela jak ja...

Koupil jsem sluchatka po internetu (CzechComputer, ale to je asi
nepodstatne) a zjistil, ze mi nesedi, tak jsem je poslal zpet (v
predstave vraceni do 14 dnu, v obchodnich podminkach na ne vyjimka -
jako treba na sw - neni). Nacez mi volali, ze mam smulu, v podminkach
to sice neni, ale podle internich pravidel se sluchatka z hygienickych
duvodu vratit nedaji. Takze mi je vrati, ale musim si znovu zaplatit
postovne...

Predpokladam, ze to bude platit obecne...

Omlouvam se za OT
KR