OT: RE: ASM x C

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Pondělí Srpen 31 06:44:50 CEST 2009

Chápu váš elán, ale nešlo by to příště shrnout do jednoho e-mailu? Myslel jsem si, že se mi pokazil e-mailový klient v mobilu, když stahoval tolik mailů se stejným předmětem :-)

Díky,
---------
Adam Heinrich
www.adamh.cz

-původní zpráva-
Předmět: RE: ASM x C
Od: "Bc. Marek Pavlu" <pavlu@HWserver.cz>
Datum: 31.08.2009 02.07

Hmm, ale kdyby nepocitali s moznosti, ze budou potrebovat dostatecny vykon,
nebo prostredky, tak to nemuelo vyjit, ze? :)

A vsimnete si, ze zrovna ty volne prostredky meli.
A soucasne si vsimnete, ze slo pouze o pamet, nikde neni psano,
ze museli ladit v sw casovani instrukci:).

Takze to nen zrovna relevantni pro nas pripad, ze? :).

MP