ASM x C

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Srpen 31 01:53:23 CEST 2009

Jasne a desku urcite navrhnete tak, treba ctyrsestivrstvou, ze nebudete jiz
schopen
pripadne pouzit o trosku lepsi FPGA, ktere je pinove kompatibilni.
To je totiz presna analogie toho, co se stane, kdy si navrhnete od zacatku
procesor, ktery je na hranici
moznosti v dane aplikaci. A nebo pak nadrizenemu vysvetlite, ze jste to mohl
udelat
s krapet lepsim svabem, trval by vyvoj kratsi dobu, protoze byste mel
dostatek systemovych prostredu,
ale zvolil jste si schvalne obvod na hranici moznosti a ouha, ono se to tam
nevlezlo:).
Nebo ouha, mala blbost navic a sorry, musime predelat desku za x tisic:).

Jde o to, ze tu lide tvrdi, ze udelali aplkikaci od zacatku na hranici
moznosti napocuitanou sw takty na jeden takt.
Takovou aplikaci je bezne jiz nemozne upravit i pro minimalni zmeny!
A to se mi nelibi...

MP

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Friday, August 28, 2009 3:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: ASM x C

No ja se nedivim, sam sice s procesory moc nedelam, spise s FPGA, ale
myslim si, ze situace je vicemene podobna. Proste se udela nejaky
pocatecni navrh, rozdeleni co bude v jak implementovano, pak se
navrhne deska vyrobi, napise se program, ten se sprovozni a pak se
zarizeni pouziva. A kdyz se v ramci pouzivani objevi nedostatek, tak
je docela pochopitelne, ze nejsnadnejsi cestou kreseni je prave uprava
programu i za cenu, ze HW zatlacim skoro az za jeho moznosti.

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz