ASM x C

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Srpen 31 01:32:11 CEST 2009

Me to nevadi, spousta lidi si do me za zivot rypla,
Skutecne nemuzete jen tak jednoduse me dostat do kouta,
tak se ani nemusite omlouvat, zvlast, kdyz jste to udelal schvalne:),
protoze "pardon" se rika, kdyz neco udelate nechtene:))).

Pokud vim, msp430 od TI existuji radu let, zda zrovna v roce 2001 to ted
pozde v noci a z hlavy nevim...
A tusim ze existuje i free podpora v gcc..

Jina avec je, ze to nutne nemusel byt DSP.
Co treba hradlove pole?
Proste vtip je v tom, ze lide si nastavi umele latku dolu a pak kdyz ji za
rok preskoci,
tak chteji dostat metal:)...
Jenze otazka zni, zda-li to jejich reseni neni ve skutecnosti jen reseni pro
reseni?
Protoze temer kazda realna aplikace prijde do stavu, ze je treba ji upravit.

A jestli to napociutate v SW na jednu instrukci, kolik let budete problem
resit, kdyz pro pvotni funkci to tvalo
rekneme rok? Nehadejme se o casovem useku, jen o mire multiplikativniho
faktoru k tomu zakladnimu casu na prvni verzi.
Sranda bude totiz v tom, ze i mala uporava povede k velmi extremnimu casu
upravy!

MP

PS: Ja nejsem bakalarem v oboru elektro, jen pro uplnost:)...