Zalohovani RTC/FRAM od Ramtronu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 30 11:56:27 CEST 2009

Tak po hodine a pul to kleslo na 19uA, ale i tak je to silene moc. Na
samotnem Vbak pinu je napeti 3.7V takze to je v poradku.

Jsem se dival a nova verze FM31xx maji uz zvedly nabijeci proud z 15uA
na 150uA v nove pridanem Fast trickle modu az na 1mA. Tak zrejme to asi
nebylo u tech co mam jak nijak zazracne.

RV