Zalohovani RTC/FRAM od Ramtronu

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 30 08:27:31 CEST 2009

Zdravim po ranu,

zasekl jsem se na u FM3116 na pouziti kondenzatoru misto baterie na
zalohovani RTCcka. Doposud jsem tam mel vzdy lithiovou 3V baterii.

Osadil jsem 0.22F/5.5V s tim, ze si rikam, ze to aspon vydrzi dlouho.
Nicmene zda se mi ze je neco spatne. V DS pisou ze po nahozeni nabjeciho
pinu by se mel kondenzator nabijet na cca 3.75V proudem kolem 15uA. Je
mi jasne, ze tu hovadskou kapacitu to bude nabijet dlouho, ale ani po
deseti hodinach tam neni vic nez 2.1V a moc to uz nestoupa.
Je tedy otazkou zda ten kondenzator nema tak velkej svod, ze to
prekracuje tech 15uA.

Co tam pouzivate za kondenzatory (provedeni, kapacita)?

RV