avr, usart, baudrate

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Sobota Srpen 29 23:48:52 CEST 2009

V tom případě stačí do Googlu zadat "AVR baudrate macro" a vyjede odkaz
do dokumentace AVR libc -
http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/group__util__setbaud.html.
Vstupem je frekvence a baudrate, případně tolerance a výstupem nastavení
UBRR a případně bitu U2X. Myslím, že je to přesně to, co potřebujete.

S pozdravem,

Adam Heinrich
www.adamh.cz