Xilinx iMPACT problem

Stano stano.hw@gmail.com
Sobota Srpen 29 16:48:54 CEST 2009

Dobry den.
Narazil som na problem s Xilinx ISE10.1, konkretne napalovanie cez iMPACT. Pri pokuse o naprogramovanie cez Paralel Cable 3, vsetko prebehne podla ocakavania az na konci sa na chvilu cca 2s zastavy a potom hodi hlasku "program failed" a nenahodi DONE. Kabel ked som ho naposledy pouzil bol OK na danom pocitaci fungoval s verziou 8. A aj teraz ID chipu cita, Platform FLASH cita a napaluje spravne, len vlastne FPGA ani zasvet.
Kabel je orginal od vyvojovej dosky, ziaden bastl, FPGA je Spartan3 XC3S200 FG256.
Prosim ak mate niekto aspon tusenie v com to moze byt napiste.