ASM x C

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Srpen 28 14:24:35 CEST 2009

Asi uz jsem stary pes, ale kdyz jsme v 2001 staveli naseho prvniho
robota, tak jednocipy a cecko v nasich zemepisnych delkach moc
nefrcelo, alespon ne za rozumne prachy. Za AT90S8535 (AVR - jedine
tenkrat jakz takz dostupne, co si tykalo s C) jsme tenkrat vyplazli
pres 500 a kdyz shorela, tak jsme pul roku cekali, nez je nekde
naskladni, nebyly k sehnani po cele evrope...

Nevim, v kterem roce si Petr zacal hrat se sonary, mozna tenkrat byly
ARMy nebo DSP pro amatery ze rise snu....
Dneska je to samozrejme jinak, bc zajde a koupi 200MHz procesor v
kazde drogerii... :))

Pardon, ale nedalo mi to...

KR