[OT] Prosgram na vypocet vychodu/zapadu slunce, stmivani atd.?

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Srpen 27 17:44:11 CEST 2009

Polohu slunce umi treba SolarBeam, ale je to slaby odvar toho nac se ptal puvodni tazatel.
Bobuzel take nevim jak se ten program jmenuje, ale pokud to je to co si myslim tak jde o skorem genialni software pro pocitani s casem a vypocty na nej navazane udalosti. Autor  program vyviji snad od dob salovych pocitacu jde o ciste konzolovou aplikaci s snad stovkami moznych parametru a skutecne pro nej neni problem spocitat v kolik hodin vyslo slunce nad betlemem v den narozeni krista, teda pokud zadame to datum :-). Stejne tak dokaze urcit jaky den v tydnu byla podepsana zlatabula sicilska a jak se ten den uvadi ve vsech moznych i nemoznych kalendarich. Sw jsme mel v PC a pobcas s zajme pouzival, ale pak vzal za sve pri nejakem upgrade a i kdyz se obcas snazim jej znovu najit. Co si tak pamatuji, tak byl k dispozici vcetne zdrojaku a snad byl napsan v C ci C++, v nazvu je snad date nebo time ci tak neco :-)

Alespon ten solarbeam, ma i konzolovou verzi, ale nic jineho nez slunce neumi.
http://solarbeam.sourceforge.net/

PN