[OT] Prosgram na vypocet vychodu/zapadu slunce, stmivani atd.?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Srpen 27 15:34:38 CEST 2009

Existuje mraky Freewarovych map hvezd, ktere to urcite dokazi.
Napriklad na Palmovi mam cosi, co se jmenuje Planetarium (temer to nepouzivam, mam to tam spis pro strycka prihodu, takze to nevim jiste, ale na 99% to umi take).

Jakub Serych